Sista helgen i Uppsala då...

Nu är det inte många dagar kvar på jobbet i Uppsala, bara Lördag och Söndag.
Känns lite konstigt, med tanke på att man jobbat där i 5 1/2 år och aldrig trott på att denna tid skulle komma.
Men de känns riktigt bra i maggropen.
Sen är det Bromma som gäller för min del. Ska bli riktigt spännande!!

Nu tar jag en paus i från packandet som jag då och då gör :P
Idag ska vi frakta blommor och bland de sista grejorna...resten åker på söndag då jag jobbat klart. Kisse missen o all mat som finns kvar.

Så är det bara den där städningen kvar, phhuuu men sen är det över med flyttandet.
Visst vi ska tömma Oves lägenhet nu när den är såld, men de känns som om de kommer gå jätte bra.

Nä nu blir de packa igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0