Lev i nuet!!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket och sova, vila ut mig tills morgondagen.
Men jag måste berätta att jag har varit på stan, till musikens hus som de varit så mycket prat om.
Där jag var på föreläsning som Mia Törnblom höll i.

De var ett mycket härligt och underbar upplevelse, snacka om att humöret var på topp efter det, eller ja det är de ju fortfarande men man kom ner på jorden igen.
Riktigt bra var det, värt var ända krona!!!

Något som MIA faktist berättade var att man ska leva i NUET.
För står man med ena benet i gårdagen och andra i morgondagen, så pissar man på IDAG!!

Vilket är mycket dumt. Livet är mera värt än så!!

Så ska ni gå på någon föreläsning, gå på Mia´s, även musikens hus var imponerande. riktigt lyxigt och fint bygge, men ska jag säga något så ligger stockholm så pass nära, varför ska vi ha något som är stockholm.
Passar ju inte riktigt in, men men Uppsalas resecentrum är inte klart ännu.

Ha de bäst så länge och kom ihåg, LEV I NUET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0