Första natten tillsammans i VÅR lägenhet!

Nu är det äntligen i rullning, jag har skrivit på kontrakt i Bauhaus BROMMA, skrivit på tjänstledighets pappren på Bauhaus Uppsala vilket känns jätte tryggt!!
Är jag evigt tacksam för.

Gjort upp med mina hyresgäster och skrivit kontrakt där oxå.
Flyttat de första grejorna till FARSTA till VÅR lägenhet, är glad att de är hiss =)

Natten som var sov vi där tillsammans första gången, och har inte sovit så bra sen några veckor tillbaka.
Före denna natt har vi varit från varann i en vecka, vilket är de längsta hittills, ville bara tillägga de.
För jag sover alltid bra bredvid min underbara.

Så nu är det ett lass som går iväg i morgon och två på Fredag, Då får min smulan (katten) komma  med oxå.
Sen är de bara städningen kvar vilket jag inte riktigt ser fram emot men jag borde nog inte behöva göra de själv denna gång. Denna flytt blir den 8 på fem år.
Flyttade hemifrån så snart jag fått körkort och jobb.
På dessa ställen har jag bott:
Hemifrån - Ullbolsta - Gimo - St:Olofg. - Jumkil - Sävja - Hem till pappa igen - Till denna köpta lgh. och nu till FARSTA. 

DET KÄNNS ALLDELES UNDERBART OCH DENNA FLYTT ÄR DEN MEST BETYDANDE FÖR MIG AV ALLA FLYTTER JAG GJORT!!

Nä, nu ska jag sova så jag orkar med hela dagen i morgon, natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0