Nu är det bara att sikta framåt...

Ja, då har vi äntligen slutfört inventeringen på Bauhaus BROMMA!!
Vilket känns riktigt skönt, nog för att jag gillar inventeringar, men de känns skönt att få lägga ner mer tid på avdelningen så som möbel/grill visningarna, julsakerna osv.
Nu har vi ialla fall god koll på vårat överlager och de är inte mycket vi behöver köpa in till i vår ialla fall. (En hel del varor är inköpta kan man lungt säga.)

Vid inventeringen hade vi hjälp av några medarbetare från Uppsala huset och de kändes riktigt kul och få träffa några kända ansikten om man säger så, känner absolut en STOR saknad av ALLA på Bauhaus i Uppsala.
NI SKA VETA ATT NI FINNS ALLTID I MINA TANKAR OCH MINNEN, Uppsala är mitt modersvauhus inom Bauhaus, vilket jag aldrig kommer glömma!!

Att få börja jobba i ett hus som Uppsala måste vara den bästa starten man kan ha, att få växa i något så stort hus som de faktist kännes när man började där. Få lära känna var enda kotte som jobbat/jobbar där och se direkt vilka som kommer in som nya m.m.
De är en stor omställning att flytta till ett jätte stort hus som Bromma, vilket faktist är typ dubbelt så stort som lilla Uppsala, känns nu. Massa nya medarbetare som man hälsar på varje dag, (men man har ingen aning om vad han/hon heter) Så är de i böjan, de är bara acceptera!
JAG SKA VÄXA I BROMMA, SOM JAG HAR GJORT I UPPSALA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0