Då är man en 08:a då =)

Allt fixat med städningen och flytten från uppsala! =)

Alldeles underbrat att få lämna ifrån sig nycklarna till mina hyresgäster och bara focusera på nya lägenheten.
Även jobbet i Bromma, vilket har gått hur bra som helst. Efter några dagar har jag redan fått en förlägning av vikariatet som jag nu går på.
Visst första dagarna kändes nytt och man hälsade på massa folk som man inte hade en aning om vad dem jobbar med på jobbet. Men nu känns det som handen i hansken!

Trivs jätte bra i vår mysiga två här i söderort.
Även om vi hyr denna så kan de bli hur bra som helst, och nu har vi ju en fin bil som Ove köpte igår och ekonomiskt sätt är de bra att vi hyr. Mycket bra.
Kommer absolut att komma förbi uppsala på ett eller annat besök till mina vänner men inte mer än så, faktist. ;)

Egentligen är det inget speciellt med stockholm, förutom att man har riktigt nära till allt och de finns apotek som har nattöppet och stora centrum lite varstans. Men de kanske de som är grejen?! =)
Igår var jag och Sandra til Kista galleria, shoppade lite. Jag fick med mig nya stövlar, skjorta med kort ärm och lite under kläder m.m. riktigt Nicee!!

Nä nu har jag en massa kartonger jag borde plocka upp så de är dax för de.

Återkommer med lite fina bilder från helgen så snart jag fått in dem i datorn!!
Från SCF i Kista mässan.

Ha de toppen!! KRAAMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0