Tisdag 3/6 - 08

Idag är det exakt på datumet 2 månader sedan jag träffade Ove första gången...ska man vara exakt på dagen är de nio veckor på torsdag.
Som jag även sagt till honom oxå, så är det hur underbart som helst att vi faktist träffat varann!!!

Är jag enormt jätte glad för det hände!

Nu har helgen varit och massor har hänt som vanligt =)
Ni vet jue inte vad "som vanligt" betyder men de ska ni snart få förstå.

Fredagen börjar med att de är sista dagen jag jobbar, för att sen är de första semester veckan jag tagit ut.
Vill bara gå hem när klockan närmar sig hemgång, för utanför jobbet väntar min Ove =)
Sen bär de av till Jimmy som har inflyttnings fest, där grillen väntar på oss.
När vi fått i oss mat och sett huset de hyr, är klockan redan tid för att börja åka hem till stockholm för att få sömn i ögonen.
Men en tårtbit hann slinka ner i magen innan vi gav oss i väg *mums*

Lördagar nu för tiden är ingen vilo dag, nog för att söndagar ska vara de men när man jobbar varannan helg så är helger såååå heliga.
Fast när man få ha såna här helger som jag upplever så gör de absolut ingen om man måste gå upp tidigt.

Men denna lördag börjar med att vi ska träffas kl. 8 vid en mack där vi möter upp hendrik med sin bil. Vi kommer me volvon.
För idag (lördag) är de skokloster träffen där alla sorters volvos träffas.
De är 200 klubben och Turbo Preforme Club som anordnar den och vädert hade inte kunnat bli bättre ;)

Något jag verkligen gillar är att få putsa på fälgarna =)
och när vi placerat bilen är det juste de som skall göras, som alltid när de är utställning på G så är de bilen som ska blänka riktigt mycket!
Efter putsandet var de en dag med massa sol o trevliga människor som gällde, jätte mysigt att kunna umgås så här!!
Garanterat inte den sista träffen jag kommer följa med på!!

Efter prisutdelnigen kommer vi där ifrån med en pokal för topp 15 som 6:te placering =) JÄTTEKUL!!
Visst har man kommentarer om hur röstningen gick till men de ska jag inte gå in på här...

Sen är de grillning hos mattias som gäller, glass vid sigtuna och kubb med myggen ;)
Riktigt härligt hel kväll tillsammans men trevliga personer.

Söndagen blev riktigt lökig ;) men jag klara mig själv till farsta centrum och tillbaka, även ica och sen hem!!
Är riktigt nöjd med mig själv.
Nämligen så att jag är inte så hemma i stockholm även om man åkt vägarna förut är man jue rädd att man kör fel...

Måndagen hände de grejor, man är uppe runt 9 och fixar sig för dagen för nu ska pärlan få vara med på ett repotge i Street Extreme och de är inte vilken tidning som helst.

Vi träffar Claes och Bosse som skall göra repotaget och när vi ska fota volvon våran, åker vi runt och letar ett bra ställe och till slut hittar i ett super passande ställe!
Här nedan ser du resultatet av bilderna jag tog medan claus tog sina.

image7

Helt klart riktigt kul dag! Jätte glad att de kom nu när semestern är här =)

Detta var denna helg och dag, men mer kommer att fyllas på nu när man kanske har lite tid över :D
vem vet!

Ha de BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0