Onsdag 30/7 -08

Hej hopp!!

Nu har timmarna smyggit sig på igen och klockan tickar...jag får alltid för mig att jag ska skriva blogg precis när jag borde sova!!
Men de är ju så att det är den tiden som man är mest avslapppnad, kan fundera genom dagen, veckan om den känns/kändes bra eller mindre bra.
Just nu vet jag att de kommer bli en lång dag imorgon, för jag ska fixa med efter kontrollbesiktningen på pappas  244, -79 tidigt imorgon så jag kan åka till min Ove efter jobbet!! Vilket betyder att jag är i stockholm vid ca kl. 22

Längtar sååå, ändå pussa vi varann "hejdå" i morse då jag fick skjuts till jobbet :)
men att känna saknad för någon speciell person är något som verkligen känns underbar.
Man vet att även om vi inte ses på någon vecka eller dagar så finns vi där för varann som två halvor!
Fast som finns på två skilda ställen men ändå hör ihop.

Något jag faktist kom å tänka på, de är riktigt tomt att sova själv men tur jag faktist har "smulan" de är min älskade långhåriga kisse miss :) som alltid sover precis vid huvudet eller fötterna men bara hon är i närheten så är hon nöjd!
Men jag får ibland en känsla av att hon kollar efter Ove, men finns han inte här så får jag väl duga ;)
Behöver ju inte vara så men men....

Nä nu ska jag ta och sova!

Sov så gott, dröm sött!!

Kram Elin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0