Höst & vinter fint hos MAMMA!!

Jag är den som gillar när de olika årstiderna infinner sig, att få pyssla hos MAMMA känns bra för själen!

hösten -08

Just denna bild är faktist i från Hösten -07, för i år fixade jag till graven på sommaren vid juli månad sen blev det mörkare mot hösten och då gick det inte att få några bra bilder med mobilen. Men jag bytte bort nejlkorna till ljung.

Alltid mot jul brukar jag ta mig till MAMMA för att fixa lite fint till henne. I år fick jag sällskap av min OVE och även syster Linda och hennes Björn. Känns bra att man kan följas åt!
OVE har faktist varit oerhört omtänksam och erbjuder sig gärna att följa med, vilket kan vara svårt för vissa andra att komma med som förslag.
Att stötta någon i såna här lägen är guld värda!
 

vintern -08

Vi köper alltid med oss något fint att pryda graven med. Linda & Björn hade med sig en bukett med rosor, mycket fina!
Jag & Ove tog med oss granris som var ihopbundet med enris som prydes med kottar, röd rosett och en liten domherre.

Tyvärr, måste man faktist säga om vintern, men de var hårt i backen så de gick inte att flytta lyktan hur som helst. Plus att allt ser så dött ut runt omkring.
Men men de blir inte bättre än vad man gör de till!!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR, MAMMA!

Vi ses igen nästa år 2009...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin grav, jag förlorade mina förldrar för antal år sedan. Tycker man vill grejja å grejja i flera timmar för att de ska bli fint på graven!! // Nillan

2009-01-04 @ 19:12:14
URL: http://nillanjansons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0