Byggare BOB!!

Jaha då har man hamnat framför datorn. Vilket var ett tag sedan....(sorry för det)

Tyvärr håller vi på att byta bredbandsbolag och det tar tid att leverera detta, konstigt nog!!
Men men vi har ett extra abonemang via någon liten sticka, tror de heter mobilt..."huumm".
(Vi har det nämligen via Oves jobb)

Ja ja nog om de, jag ska kunna skriva en blogg för de, finns jue faktist papper och penna oxå =)

Vad har hänt sedan sist då, jo jag har fått veta vilken avdelning jag ska få jobba på i Uppsala huset.
BYGG-AVDELNINGEN
Vilket inte var helt oväntat men ändå överraskande.

De ska alltså bli något av mig som jag ännu inte har någon aning om, jag skall få skötselområden (som de så fint heter) som gäller fönster, dörrar och lister med mera.
Tråkigt att det inte är en inventering i närheten för då hade listerna aldrig krånglat på själva inventeringsdagen ialla fall!!

Inte nog med att man får dessa skötselområden utan de är strykna med en rosa penna för att få översikt på hela avdelningen, vilka som har vilka områden osv.
- De värme faktist!
I Uppsalahuset vet man mer om mig men de är inte så underligt heller för den delen.

En riktig Byggare BOB ska de bli av mig!!!
Men sågen känns som den största faran, hoppas man får behålla fingrarna.

JA då betyder detta att dagarna närmar sig de sista dagarna på Bromma,  men dit ska jag igen var så säker.
Nu har jag fått visa vad jag går för, sen kan jag bara hoppas att dem har ett jobb som jag kan söka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0