Go Kväll!!

Nu är de kväller igen eller natt kanske man ska säga...mina syskon åkte för en liten stund sedan och de var skojigt att träffas alla på samma gång!!
Vi bestämde tidigare i veckan att vi skulle ut och käka på något ställe så sa vi fredag blir perfekt, men sen fick broder förhinder så då blev den söndag vi skulle ses...
Men idag ringer broder och säger att fotbollsmatchen som han skulle spela är inställd pga. regn.

Så nu har vi entligen slutfört träffen, kul att vi faktisk kan offra lite tid så alla kan ses på samma gång, nog för att de tog sin tid att verkligen kunna bestämma oss för vilken dag och var vi skulle äta m.m.
Men de blev italienskt, godkänt får resturangen från min sida!

Efter resturangbesöket så åkte vi hem till mig och där kunde jag bjuda på kaffe men ingen ville ha glass, nu när jag äntligen har de hemma och te till oss som inte dricker kaffe.

Jag tackar för ikväll och hoppas att vi kan göra om denna middag ännu en gång men då med respektive!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0